Stickade klänningar

Stickade klänningar online på Gina Tricot

Håll värmen med en stickad klänning

Under den här kategorin hittar du stickade klänningar för dig som vill hålla både värmen och stilen. En stickad klänning får dig att känna dig välklädd och snygg även när det är kallt.

Stickade klänningar för värme och stil

När du shoppar online på Gina Tricot kan du vara säker på att hitta en stickad klänning som passar dig. Mys med stil i en stickad oversize klänning och du är först med det senaste. Eller välj en bodycon klänning för att framhäva dina kurvor. En stickad klänning är helt enkelt oumbärlig i din garderob då kylan kommer. Du känner dig välklädd och snygg samtidigt som du slipper att frysa. Välj bland korta eller långa modeller och en mängd olika stickade material och färger. Ska du på fest? Välj en finstickad klänning tillsammans med ett par strumpbyxor med mönster eller glitter och du har en outfit det sprakar om.

Skötselråd för stickade klänningar dam

Tänk på att sköta om din klänning rätt om du vill att den ska hålla länge. De flesta av våra klänningar går att tvätta i maskin, medan andra kan behöva handtvätt för att behålla sin form. Var noggrann med att följa tvättinstruktionerna som du hittar i plagget för att undvika missöden. Emellanåt räcker det med att lufta din klänning. På så vis sparar du på både plagg och miljö.

En stickad klänning för alla tillfällen

Osäker på vad du ska ha på dig när dagen eller kvällen är lite kylig? Med en klänning är du alltid rätt klädd. Välj en stickad klänning med fickor då du behöver lite extra värme och inte vill ge vika på ditt intryck. Med en finstickad klänning kan du samtidigt framhäva dina kurvor till vardags eller fest. En stickad klänning är helt enkelt ett måste för garderoben under kyliga dagar. Vi har ett stort utbud av modeller som gör att du kan hitta din favorit, och du kan lugnt lita på att vi har koll på det senaste modet så att du alltid är först med det senaste.

När du shoppar på Gina Tricot online kan du vara säker på att hitta det senaste inom mode. Har du letat efter en snygg poloklänning eller en trendig bodycon klänning? Var lugn du hittar den här. Vi fyller på med trendiga nyheter varje dag! Du har dessutom möjlighet att välja expressleverans vilket betyder att du har dina plagg hos dig dagen efter beställning!

Läs mer...